سه شنبه، 28 تیر 1401

دیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیکک

در روز عید سعید غدیر خم جمعی از جوانان هیئتی و فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی با حجت الاسلام افروغی امام جمعه محترم شهرستان بهمئی دیدار کردند.

دیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیکک

در این دیدار صمیمی که با حضور جمعی از گروهها و فعالین فرهنگی و اجتماعی و هیئات مذهبی و فعالین جهادی شهرستان بهمئی برگزار گردید ضمن تبریک عید سعید امامت ، گزارشی از فعالیت‌های هفته امامت و ولایت و پخت اطعام غدیر در محله ها، مساجد ، هیئتها و روستاهای شهرستان ارائه شد. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین افروغی امام جمعه شهر لیکک نیز در این دیدار ضمن تشکر از همه‌ی هیئات مذهبی و گروههای جهادی و فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان، عید غدیر را بزرگترین عید شیعیان نامیدند و بیان داشتند:

 

همین اندازه که مومنین دور هم جمع میشوند، خدا با نظر رحمت به آنها نگاه می کند و از اشکالات هم چشم پوشی می کند. اینها بر اساس روایات است. بیاییم در این روز عید سعید غدیر، مثلث ولایت، امر به معروف و نهی از منکر و عدالت را هم در هیئات و هم در تمامی میادین، بیشتر به آن بپردازیم.

 ترکیب این مثلث خیلی مهم است. اگر مثلاً احادیث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را ببینیم، میفرمایند: دین بدون اینها باطل است و اصلاً هیچ چیزی نیست. یا آمر به معروف و ناهی از منکر خلیفه خداست و خدا به او ابهت و عزت میدهد و ترسش را در دل اهل منکر می اندازد. شخص ولایت پذیر هم به همین شکل. عدالت هم همینطور. رسالت انبیا بعد از توحید عدالت است. چیز دیگری بین این دو عنوان نشده است. این مثلث خیلی مهم است. باید روی این مثلث در سیاست گذاری هامون در همه حوزه ها و میادین اعم از فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و .. کار کنیم. با این مثلث کار داریم. اگر جایی کارمان لنگ شود ولو اینکه خیلی خوب هم کار کرده باشیم، به خاطر این است که شاید یکی از این اضلاع را در نظر نگرفتیم هم در مسائل اجتماعی هم سیاسی هم فرهنگی و هیئتی و ... 

 

امام جمعه محترم شهر لیکک ضمن تاکید بر وحدت کلمه فرمودند: ان شاالله به برکت حضرت امیرالمومنین علیه السلام دلهای ما بیشتر به هم نزدیک شود و این جمعیت مومنین گسترده تر و یکپارچه تر شود. به فرموده حضرت امام رحمت الله علیه اتحاد کلمه را خیلی نیاز داریم به خصوص در این دنیای آخرالزمانی که شیطان از تفرقه خیلی استفاده می کند، تفرقه در نهاد خانواده، بین والدین و فرزندان، بین زن و شوهر، بین گروه های سیاسی، بین اجتماعات مختلف. در این دوران به اتحاد بیشتر نیاز داریم شیطان از تجمعات و اجتماعات معنوی و ولایی خیلی می ترسد. انشاالله همه ما برای این موضوع مهم تلاش کنیم.

 

دیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیکک

​​​​​​دیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیککدیدار عیدانه جمعی از جوانان هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و اجتماعی و گروههای جهادی شهرستان بهمئی با امام جمعه لیکک


انتهای پیام/