سه شنبه، 08 آذر 1401

موفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستان

در این مسابقات که برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار شد، بیش از ۵۰ نفر شرکت کردند

موفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستان

با آغاز هفته دفاع مقدس، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری توسط ادارات، نهادها، کانون ها و مؤسسات مختلف برگزار میگردد. یکی از مسابقات فرهنگی برگزار شده در این هفته مبارک، مسابقه تولید محتوا و نقاشی توسط فرهنگی هنری سپاه ناحیه مقاومت بسیج لنده بوده است. در این مسابقات که برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار شد، بیش از ۵۰ نفر شرکت کردند که دو نفر از متربیان مؤسسه پرش به نام های مرسانا مسیحی و آرزو آزاده در رشته های تولید محتوا و ساخت کلیپ به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب نموده اند.

مؤسسه آموزشی ترانه اولین ها(پرش) از سال ۱۴۰۰ کلاس های مختلف آموزشی و مهارت آموزی برای سنین مختلف برگزار می نماید و متربیان این کلاس ها را تا سه سال پس از کلاس ها نیز حمایت و برای آن ها مشاوره و زمینه حضور در مسابقات، همایش ها، کارگاه ها، نشست ها و... را فراهم می نماید.

در مدت فعالیت یک ساله این مؤسسه تعداد زیادی مجری، سخنران، مربی، فعال رسانه ای و فضای مجازی و... آموزش و معرفی شده اند.

مؤسسه پرش موفقیت این دو خواهر را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض می نماید.

 

موفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستانموفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستانموفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستانموفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستانموفقیت متربیان مؤسسه پرش لنده در مسابقات فرهنگی شهرستان


انتهای پیام/